Nereden Dinledim Ben Bu Zalimi - 5



Üzerinden iki yıl geçse de ben bu bölümü hiç unutmadım. Kendimle vakit geçirmem gerekti. Okulu bitirmem gerekiyordu bla bla bla. Neticede döndüm! Artık hep birlikteyiz. 

Konuya dönecek olursam Zayn sevdiğimiz bir kardeşimiz. Zaten One Direction döneminde de bir tek onu seviyordum. Değişik bir havası var. Gruptan ayrıldı bir oh çektim. Solo çalışacağını söyledi. Albümü çıktı derken Sia ile düet yaptı ben şok. Bu şarkıya neden bu kadar bağlandım bilmiyorum. Açıkçası nereden dinledim ben bu zalimi postlarındaki şarkılara neden bu kadar bağlanıyorum hiç anlam veremedim ama olsun. Konunun Zayn ve Sia'yı sevmem ile alakası yok. Sizce de güzel şarkı değil mi ya?

Bir kere klip, senaryosunu Quentin Tarantino'nun yönetmenliğini Robert Rodriguez'in yaptığı 1996 yapımı From Dusk Till Down filminden esinlenilmiş. Bunlar güzel selam çakmalar. 







Yorumlar