Vega'nın yeni albümü ile geçmişe ışınlanan 10 twit



Vega grubunu 12 yıl önce çıkardıkları Hafif Müzik albümüyle tanımış, çok sevmiştik. Yıllarca yeni albümün yolunu gözlerken röportaj sırasında Eylül ayında albümün çıkacağını öğrendik. Bugün itibariyle albüm dinlemeye sunuldu.

Şu bir gerçek ki albüme biraz ürkek yaklaştım. Önce şarkı isimlerini okudum, sonra gözlerimi kapayıp bastım ilk şarkı olan Delinin Yıldızı'na. Dinlemeye korktum. 12 yıl önce tanıdığım Vega değildir, çok zaman geçti. Yeni albümü Hafif Müzik albümü gibi sevemem dedim. Albümü dinleyince anladım ki Vega bizim Vega. 

Herkes benim gibi düşünmüş olacak ki herkes yıllar önceye dönmüş. 
12 yıl önceye dönen 10 twit. 










Vega için buna destek veriyorum!

2 BONUS! Yazarından şarkıcısına herkes bu anı bekliyordu.

Sadece biz değil. Manga grubunun solisti Ferman'da Vega'yı özleyenlerden.

Albümün yolunu gözleyenlerden biri de Yekta Kopan.

Albümü de buraya bıraktım. Keyifli dinlemeler!

Yorumlar

avrupadayasam dedi ki…
Kim olduklarını bilmiyorum.
haticemiz dedi ki…
Hala geç değil :)